|  | Kód akce: |  | 0501121 | 
|---|
|  | Název akce: |  | Angličtina prakticky a s radostí | 
|---|
|  | Termín konání: |  | 8. 2021 od 08:30 | 
|---|
|  | Rozsah akce: |  | 8 vyučovacích hodin | 
|---|
|  | Místo konání: |  | CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny | 
|---|
|  | Popis spojení: |  | MHD č. 2, 6, 13, 18 - zastávka Polabiny, Kpt. Bartoše | 
|---|
|  | Stručný obsah: |  | Celá řada praktických aktivit na rozšíření slovní zásoby (např. TXF, přiřazování, doplňování, substituce vět, drilova cvičení), a procvičení obtížných partií mluvnice (např. používání členů, rozdíly mezi užitím minulého a předpřítomného času, interference angličtiny s češtinou, nesprávné používání slovosledu - čechizmy). Používané metody budou zahrnovat nejen individuální práci, ale především práci v malých skupinách a ve dvojicích s následným feedbackem, budeme se věnovat problémům, které mají čeští mluvčí s intonací a rytmem anglických vět, s redukcí nepřízvučných slabik a výslovnosti. | 
|---|
|  | Doporučeno pro: |  | učitele 2.st. ZŠ a nižších ročníků gymnázií | 
|---|
|  | Lektor: |  | Mgr. Michaela Čaňková, autorka několika učebnic AJ, člen AMATE 
 | 
|---|
|  | Garant: |  | Leona Mašková | 
|---|
|  | Účastnický poplatek: |  | 1500 Kč | 
|---|
|  | Tematická náplň: |  | Celá řada praktických aktivit na rozšíření slovní zásoby (např. TXF, přiřazování, doplňování, substituce vět, drilova cvičení), a procvičení obtížných partií mluvnice (např. používání členů, rozdíly mezi užitím minulého a předpřítomného času, interference angličtiny s češtinou, nesprávné používání slovosledu - čechizmy). Používané metody budou zahrnovat nejen individuální práci, ale především práci v malých skupinách a ve dvojicích s následným feedbackem, budeme se věnovat problémům, které mají čeští mluvčí s intonací a rytmem anglických vět, s redukcí nepřízvučných slabik a výslovnosti. 
Podpořit větší jistotu vyučujících v používání autentického jazyka. Nabídnout a vyzkoušet s nimi nové metodické postupy a jejich případnou modifikaci pro konkrétní situace v jejich výuce. Sdílení zkušeností s výukou angličtiny a používání učebnic mezi přítomnými vyučujícími. Doporučení lektorky a poukázání na vhodné a efektivní videa a další dodatečné materiály ke zpestření výuky. | 
|---|
|  | Poznámka: |  |  | 
|---|