| Kód akce: | | 0303411 |
| Název akce: | | Učení v přírodě a na výletech |
| Termín konání: | | 18. 2021 od 09:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | Špindlerova 1167, Ústí nad Orlicí |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | Podmínky pro výuku venku * vnější * materiální i sociální zázemí
* vnitřní schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků
Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň
jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky
Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky
Cíl výuky a jeho charakteristika vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků kriteria tohoto hodnocení.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost
|
| Doporučeno pro: | | učitele 1. st. ZŠ, vychovatele ŠD |
| Lektor: | | Mgr. Martina Černá,
|
| Garant: | | Michaela Boková |
| Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| Tematická náplň: | | Podmínky pro výuku venku - vnější - materiální i sociální zázemí x vnitřní - schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků
Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň - jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky
Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku - jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky
Cíl výuky a jeho charakteristika - vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka - zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků - kritéria tohoto hodnocení.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga - rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost
Účastníci se seznámí s podmínkami, které jsou kvalitním základem pro výuku venku. Vyzkouší si v praxi metody soustředěného pozorování, objevování, zkoumání a využití objeveného pro dosažení cílů výuky.
Budou diskutovat o důsledcích výuky venku na rozvoj pohybových i mentálních dovedností žáků i pedagoga.
|
| Poznámka: | | Původní termín 30.4.2021 |