CCV Pardubice |
"Projektové dny a týdny v MŠ" - inspirativní náměty |
| Kód akce: | 0235102 | ||
|---|---|---|---|
| Název akce: | "Projektové dny a týdny v MŠ" - inspirativní náměty | ||
| Termín konání: | 22. 2021 od 09:00 | ||
| Rozsah akce: | 8 vyučovacích hodin | ||
| Místo konání: | CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny | ||
| Popis spojení: | |||
| Stručný obsah: | 1. Vymezení pojmů - doloženo praktickými příklady z praxe - Dramatická výchova - Zkušenost - Prožitek - Hra - Projektová metoda v MŠ 2. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace - "Ekožrouti" - "Přiletěly na koštěti" - "Jak pejsek s kočičkou pekli dort" - "O pyšné noční košilce" - "Strom" - "Vyjdi po schodech až do nebe" - "Světýlkování" - "Písničky z babiččiny krabičky" - "Znamení zvěrokruhu" - "Bramborový týden" - "Jablíčkovo - hruškový týden" - "Moje město" - "Pohádky pod peřinku" - "Letní slavnost" 3. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ 4. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů | ||
| Doporučeno pro: | učitele MŠ | ||
| Lektor: | Bc. Irena Zavadilová, vedoucí uč. MŠ Havlíčkův Brod | ||
| Garant: | Leona Mašková | ||
| Účastnický poplatek: | 1400 Kč | ||
| Tematická náplň: | 1. Vymezení pojmů - doloženo praktickými příklady z praxe - Dramatická výchova - Zkušenost - Prožitek - Hra - Projektová metoda v MŠ 2. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace - "Ekožrouti" - "Přiletěly na koštěti" - "Jak pejsek s kočičkou pekli dort" - "O pyšné noční košilce" - "Strom" - "Vyjdi po schodech až do nebe" - "Světýlkování" - "Písničky z babiččiny krabičky" - "Znamení zvěrokruhu" - "Bramborový týden" - "Jablíčkovo - hruškový týden" - "Moje město" - "Pohádky pod peřinku" - "Letní slavnost" 3. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ 4. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů Pomocí projektových metod propojit život v celé MŠ zapojením dětí, učitelů, provozních zaměstnanců i rodičů Prostřednictvím metod dramatické výchovy učit děti komunikaci, spolupráci, empatii, vzájemnému porozumění, respektu, přijímání odlišnosti, jiného názoru, prosazení sebe sama ve skupině, rozlišení dobra a zla, poznání sebe sama i druhých, a to vše ne prostřednictvím předávání poznatků a zkušeností pedagoga, ale vlastním prožitkem. | ||
| Poznámka: |
| Návrat na předchozí stránku | Akce již proběhlaPDF pozvánka |