| Kód akce: | | 0223412 |
| Název akce: | | Prožitkové učení |
| Termín konání: | | 8. 2021 od 09:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | Špindlerova 1167, Ústí nad Orlicí |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | "Kdybych dostal nápad, bylo by mně líp"
aneb prožitkové učení jako východisko k naplňování cílů vzdělávání v souladu s RVPPV.
Praktický seminář určený prioritně pedagogům MŠ
Obsah semináře: praktická dílna spojená s reflexí a vyhodnocováním činností s dětmi s ohledem na vývojové zvláštnosti a potřeby dětí předškolního věku a s ohledem na naplňování cílových kategorií RVP pro PV
Přehled témat:
Rytmus, rým a říkadlo jako východisko pro práci s dětmi ve smyslu navázání kontaktu s dětmi a motivace k elementární kooperaci dětské skupiny
Prožitkové učení a jeho využití při práci s námětem, příběhem, písničkou, básní
Plánování a reflexe činností s dětmi v souvislosti s cíli a očekávanými kompetencemi v souladu s RVPPV
Nabídnuté náměty i zkušenosti budou vycházet z vlastní praxe lektorky při práci s předškolními dětmi v mateřské škole a v literárně dramatickém oboru základní umělecké školy.
|
| Doporučeno pro: | | pedagogy předškolního vzdělávání v rámci MŠ, ZUŠ |
| Lektor: | | Mgr. Hana Švejdová, lektorka a autorka metodických brožur
|
| Garant: | | Michaela Boková |
| Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| Tematická náplň: | | "Kdybych dostal nápad, bylo by mně líp
"
aneb prožitkové učení jako východisko k naplňování cílů vzdělávání v souladu s RVPPV.
Praktický seminář určený prioritně pedagogům MŠ
Obsah semináře: praktická dílna spojená s reflexí a vyhodnocováním činností s dětmi s ohledem na vývojové zvláštnosti a potřeby dětí předškolního věku a s ohledem na naplňování cílových kategorií RVP pro PV
Přehled témat:
Rytmus, rým a říkadlo jako východisko pro práci s dětmi ve smyslu navázání kontaktu s dětmi a motivace k elementární kooperaci dětské skupiny
Prožitkové učení a jeho využití při práci s námětem, příběhem, písničkou, básní
Plánování a reflexe činností s dětmi v souvislosti s cíli a očekávanými kompetencemi v souladu s RVPPV
Nabídnuté náměty i zkušenosti budou vycházet z vlastní praxe lektorky při práci s předškolními dětmi v mateřské škole a v literárně dramatickém oboru základní umělecké školy.
- Naplňovat v praxi pojetí předškolního vzdělávání v souvislosti s rámcovým programem a jeho rámcovými cíli s ohledem na osobnost předškolního dítěte
- Uplatňovat prožitkové učení v praxi při práci s předškolními dětmi
- Propojovat dílčí hry a činnosti v integrovaný celek
- Zkvalitňovat společné řízené činnosti s dětmi ve smyslu prožitkového učení
- Funkčně plánovat a vyhodnocovat činnosti s dětmi
|
| Poznámka: | | |