| Stručný obsah: | | 1.Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace.
"Ekožrouti",
"Přiletěly na koštěti",
"Jak pejsek s kočičkou pekli dort",
"O pyšné noční košilce",
"Strom",
"Vyjdi po schodech až do nebe",
"Světýlkování",
"Písničky z babiččiny krabičky",
"Znamení zvěrokruhu",
"Bramborový týden",
"Moje město",
"Pohádky pod peřinku".
2. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ.
3. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů.
|
| Tematická náplň: | | 1. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace.
"Ekožrouti",
"Přiletěly na koštěti",
"Jak pejsek s kočičkou pekli dort",
"O pyšné noční košilce",
"Strom",
"Vyjdi po schodech až do nebe",
"Světýlkování",
"Písničky z babiččiny krabičky",
"Znamení zvěrokruhu",
"Bramborový týden",
"Moje město",
"Pohádky pod peřinku".
2. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ.
3. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů.
Pomocí projektových metod propojit život v celé MŠ zapojením dětí, učitelů, provozních zaměstnanců i rodičů.
Prostřednictvím metod dramatické výchovy učit děti komunikaci, spolupráci, empatii, vzájemnému porozumění, respektu, přijímání odlišnosti, jiného názoru, prosazení sebe sama ve skupině, rozlišení dobra a zla, poznání sebe sama i druhých, a to vše ne prostřednictvím předávání poznatků a zkušeností pedagoga, ale vlastním prožitkem.
|