| | Kód akce: | | 1608441 |
| | Název akce: | | ADHD - metody práce -webinář |
| | Termín konání: | | 23. 2023 od 08:00 |
| | Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| | Místo konání: | | online forma |
| | Popis spojení: | | |
| | Stručný obsah: | | Účastníci kurzu budou seznámeni s tím, jak pracovat se žáky s diagnózou, jakým způsobem posoudit jejich již dosaženou technickou úroveň (zvláště když přejde z jiné školy). Metody: stanovení úrovně čtení, zraková paměť, zrakové rozlišování, sluchová paměť, sluchové rozlišování Jaká na základě toho zavést podpůrná a vyrovnávací opatření (organizace výuky, zásady komunikace, zadávání instrukcí, krátkodobé x dlouhodobé úkoly, motivace) a sestavit mu efektivní IVP tak ,aby byl skutečně přínosný pro samotné žáky a využitelný pro pedagogy Obsah: - rozdílné pohledy na diagnózu ADHD - temperament versus postižení - metody zvyšování schopností koncentrovat pozornost - relaxační techniky - agresivita a ADHD - nastavení pravidel a hranic
|
| | Doporučeno pro: | | učitele ZŠ, gymnázií, SOŠ, SOU, vychovatele školských zařízení, speciální pedagogy |
| | Lektor: | | Mgr. Marie Komárová,
|
| | Garant: | | Michaela Boková |
| | Účastnický poplatek: | | 1900 Kč |
| | Tematická náplň: | | Účastníci kurzu budou seznámeni s tím, jak pracovat se žáky s diagnózou, jakým způsobem posoudit jejich již dosaženou technickou úroveň (zvláště když přejde z jiné školy). Metody: stanovení úrovně čtení, zraková paměť, zrakové rozlišování, sluchová paměť, sluchové rozlišování Jaká na základě toho zavést podpůrná a vyrovnávací opatření (organizace výuky, zásady komunikace, zadávání instrukcí, krátkodobé x dlouhodobé úkoly, motivace) a sestavit mu efektivní IVP tak, aby byl skutečně přínosný pro samotné žáky a využitelný pro pedagogy Obsah: - rozdílné pohledy na diagnózu ADHD - temperament versus postižení - metody zvyšování schopností koncentrovat pozornost - relaxační techniky - agresivita a ADHD - nastavení pravidel a hranic |
| | Poznámka: | | Vzdělávací program lze hradit ze šablon OP JAK. |