| Stručný obsah: | | Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci |
| Tematická náplň: | | Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci
Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci
|