| Kód akce: | | 0202141 |
| Název akce: | | Základy teorie a praxe pro začínající pedagogy MŠ |
| Termín konání: | | 24. 2023 od 09:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny |
| Popis spojení: | | MHD č. 2, 6, 13, 18 - zastávka Polabiny, Kpt. Bartoše |
| Stručný obsah: | | Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci |
| Doporučeno pro: | | začínající pedagogické pracovníky MŠ |
| Lektor: | | Mgr. Iva Tomášková,
|
| Garant: | | Leona Mašková |
| Účastnický poplatek: | | 1900 Kč |
| Tematická náplň: | | Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci
Seminář bude rozdělen do těchto částí:
a) Základní pojmy z Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání - klíčové kompetence, kompetence učitele MŠ, cíle, integrované bloky, metody práce, organizační formy,..
b) Co děti nejvíce potřebují? - význam pravidelného uspořádání dne, potřeby dětí a jejich praktické naplňování v MŠ, hry a hračky v MŠ
c) Práce s integrovaným blokem - tvorba Třídního vzdělávacího programu - jak začít, důležitost plánování a přípravy na práci
d) Dotazy posluchačů, pomoc při řešení konkrétních situací, diskuse, inspirace pro práci
e) Nabídka literatury, materiálů pro práci
|
| Poznámka: | | Vzdělávací program lze hradit ze šablon OP JAK. |