| Kód akce: | | 1670111 |
| Název akce: | | Proč roste agresivita u dětí, aneb dítě na cestě ke zločinu - drzé dítě - webinář |
| Termín konání: | | 31. 2021 od 13:00 |
| Rozsah akce: | | 4 vyučovací hodiny |
| Místo konání: | | On-line forma |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | Proč jsou děti takové, jaké jsou.
Rodiče neumí vychovávat děti i když chtějí a snaží se.
Výchova začíná pozdě.
Vládne negativismus –neumíme positivně jednat.
Do škol nastupují děti nevychované a neposlušné.
Hodnocení „jen“ známkou.
Problém puberty a agresivity.
Matky dominují ve výchově, otcové se odklání.
Zabíjíme citové devizy.
Návrhy „Co s tím“.
Cílová skupina MŠ, ZŠ I st., ŠD
Výchova začíná pozdě, chybí výchova soběstačnosti a samostatnosti.
Postupy působení na rodiče, aby chápali svoji roli a vliv.
Řešení problémů nastupuje až ex post, chybí edukace, hjak vychovat dobře a co ve kterém věku.
Školní nezralost se netýká jen trivia, ale i sociální nezralosti...nesamostatnosti, neschopnosti rozumět co je moje...
Chybí společenské návyky, rodič neví, jak vychovat základní postoje poděkování, zdravení, pomoci druhým.....
Výchova dětí znamená umět vychovat dívky a jinak chlapce. mají odlišnou psychickou výbavu.(Rozdělování pozornosti, zájmy, oslovení gesty atd.).
Chybí motivace otců-naučit pedagogy jednat s mužským elementem rodiny.
Cílová skupina ZŠ II.st. a střední stupeň, ZUŠ, DDM
Prepuberta začíná brzy, jen už součtem našich chyb.
V pubertě výchova nezačíná, ale končí. Tam začínají agrese, destrukce, averze...
Dítě neumí žít podle svého řádu a řádu zařízení.
V mnoha školách se nedodržuje školní řád - vytvořit způsoby dobré organizace a bezkonfliktních poidmínek.
Naučit rodinu vytvářet rozvrh pro každého člena rodiny - dospělého i dítě.
Co je výchova k rodičovství a k pohlavnímu zralému jednání, pracovat s empatií-prakticky a včas.
Zájmová činnost, umělecké nadání, souhra škola-rodinná povinnost - zájmy.
Souhra mezi jevy "moje věci" "můj pokoj" "moje škola" "moje zájmy" a čas.
|
| Doporučeno pro: | | pedagogické pracovníky MŠ, ZŠ, SŠ Spec. škol, vychovatele ŠD, DDM, ZUŠ |
| Lektor: | | PhDr. Lidmila Pekařová, ZŠ a PŠ Svítání
|
| Garant: | | Leona Mašková |
| Účastnický poplatek: | | 700 Kč |
| Tematická náplň: | | Proč jsou děti takové, jaké jsou.
Rodiče neumí vychovávat děti i když chtějí a snaží se.
Výchova začíná pozdě.
Vládne negativismus –neumíme positivně jednat.
Do škol nastupují děti nevychované a neposlušné.
Hodnocení „jen“ známkou.
Problém puberty a agresivity.
Matky dominují ve výchově, otcové se odklání.
Zabíjíme citové devizy.
Návrhy „Co s tím“.
Cílová skupina MŠ, ZŠ I st., ŠD
Výchova začíná pozdě, chybí výchova soběstačnosti a samostatnosti.
Postupy působení na rodiče, aby chápali svoji roli a vliv.
Řešení problémů nastupuje až ex post, chybí edukace, jak vychovat dobře a co ve kterém věku.
Školní nezralost se netýká jen trivia, ale i sociální nezralosti...nesamostatnosti, neschopnosti rozumět co je moje...
Chybí společenské návyky, rodič neví, jak vychovat základní postoje poděkování, zdravení, pomoci druhým.....
Výchova dětí znamená umět vychovat dívky a jinak chlapce. mají odlišnou psychickou výbavu.(Rozdělování pozornosti, zájmy, oslovení gesty atd.).
Chybí motivace otců-naučit pedagogy jednat s mužským elementem rodiny.
Cílová skupina ZŠ II.st. a střední stupeň, ZUŠ, DDM
Prepuberta začíná brzy, jen už součtem našich chyb.
V pubertě výchova nezačíná, ale končí. Tam začínají agrese, destrukce, averze...
Dítě neumí žít podle svého řádu a řádu zařízení.
V mnoha školách se nedodržuje školní řád - vytvořit způsoby dobré organizace a bezkonfliktních podmínek.
Naučit rodinu vytvářet rozvrh pro každého člena rodiny - dospělého i dítě.
Co je výchova k rodičovství a k pohlavnímu zralému jednání, pracovat s empatií-prakticky a včas.
Zájmová činnost, umělecké nadání, souhra škola-rodinná povinnost - zájmy.
Souhra mezi jevy "moje věci" "můj pokoj" "moje škola" "moje zájmy" a čas.
Osvojení si výchovných a komunikačních postupů v každodenních situacích, s přihlédnutím k psychosociálním potřebám dětí a žáků, upozornění na rozdílné metody a organizaci výchovně vzdělávacího procesu. |
| Poznámka: | | Proběhne formou webináře prostřednictvím aplikace Microsoft Teams 31. května 2021 v časech: 13:00-14:30h, 15:00-16:30h, Přihlášeným bude den před konáním zaslán odkaz k připojení. V případě účasti na webináři je odkaz k připojení určen POUZE přihlášenému účastníkovi a je vázán na úhradu účastnického poplatku. Ředitel školy, školského zařízení a účastník se zavazují, že zajistí, aby přenos webináře nebyl veřejný a byla tak zajištěna autorská práva přednášejících.
|