| Kód akce: | | 1654111 |
| Název akce: | | Vyjednávání a conflict management |
| Termín konání: | | 8. 2021 od 09:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny |
| Popis spojení: | | MHD č. 2, 6, 13, 18 - zastávka Polabiny, Kpt. Bartoše |
| Stručný obsah: | | -nejčastější zdroje konfliktů
-základy efektivního řešení konfliktu
-individuální strategie řešení konfliktu
-já a můj přístup k řešení konfliktu
-základy zpětné vazby podávané v rámci konfliktu
-práce s verbální a neverbální komunikací při řešení konfliktu
-základy vyjednávání a vyjednávací strategie
-konflikt a emoce
-jak konfliktům předcházet
-kdo je pro mne obtížný komunikační partner (lidé jako „spouštěče“ konfliktu)
-vliv osobnosti na přístup ke konfliktu
-řešení individuálních témat účastníků
V rámci školení (tréninku/programu) budou použity následující aktivity:
- výklad
- modelové situace
- praktický nácvik řešení konfliktů
- facilitace
- skupinová diskuse
- rozbor konkrétních situací z praxe pedagogů
Veškeré aktivity budou zaměřeny na pochopení a nácvik, jak řešit různé druhy konfliktů, tj. konflikty pedagoga s jinými lidmi, konflikty mezi pedagogem a žáky i konflikty mezi žáky. Současně budou zaměřeny i na prevenci, respektive předcházení konfliktům. Součástí bude i nácvik mediace při práci s žáky. Aktivity budou individualizovány dle potřeb jednotlivých pedagogů a žáků i dle vývojových (věkových) kategorií žáků.Učitel tak obdrží celou baterii možných postupů a stylů řešení, z které bude moci volit tu nejvhodnější adekvátně dané situaci, cíli, věku žáka i potřebám obou stran.
|
| Doporučeno pro: | | pedagogy všech typů škol a školských zařízení |
| Lektor: | | Mgr. Patricie Chvojková, lektor, kouč, konzultant, diagnostik
|
| Garant: | | Leona Mašková |
| Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| Tematická náplň: | | -nejčastější zdroje konfliktů
-základy efektivního řešení konfliktu
-individuální strategie řešení konfliktu
-já a můj přístup k řešení konfliktu
-základy zpětné vazby podávané v rámci konfliktu
-práce s verbální a neverbální komunikací při řešení konfliktu
-základy vyjednávání a vyjednávací strategie
-konflikt a emoce
-jak konfliktům předcházet
-kdo je pro mne obtížný komunikační partner (lidé jako „spouštěče“ konfliktu)
-vliv osobnosti na přístup ke konfliktu
-řešení individuálních témat účastníků
V rámci školení (tréninku/programu) budou použity následující aktivity:
- výklad
- modelové situace
- praktický nácvik řešení konfliktů
- facilitace
- skupinová diskuse
- rozbor konkrétních situací z praxe pedagogů
Veškeré aktivity budou zaměřeny na pochopení a nácvik, jak řešit různé druhy konfliktů, tj. konflikty pedagoga s jinými lidmi, konflikty mezi pedagogem a žáky i konflikty mezi žáky. Současně budou zaměřeny i na prevenci, respektive předcházení konfliktům. Součástí bude i nácvik mediace při práci s žáky. Aktivity budou individualizovány dle potřeb jednotlivých pedagogů a žáků i dle vývojových (věkových) kategorií žáků.Učitel tak obdrží celou baterii možných postupů a stylů řešení, z které bude moci volit tu nejvhodnější adekvátně dané situaci, cíli, věku žáka i potřebám obou stran.
-naučit se identifikovat svoje spouštěče a reakce na konflikt
-naučit se efektivněji řešit konflikty
-naučit se, jak předcházet konfliktům
|
| Poznámka: | | Seminář je vhodný do šablon OP VVV. |