| Kód akce: | | 1601421 |
| Název akce: | | Výchovné postupy u dětí se specifickými potřebami |
| Termín konání: | | Od 12. 2021 do 2.listopadu 2021 od 14:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | Špindlerova 1167, Ústí nad Orlicí |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | Výchovné postupy u dětí se specifickými potřebami (ADHD, úzkostné děti, poruchy chování, poruchy autistického centra):
1) Komunikace s žáky se specifickými potřebami - verbální (tón, hlas, já x ty sdělení, aktivní naslouchání) a neverbální (kinezika, mimika, posturologie, vizika, haptika). Jak získat důvěru žáků? Jak zlepšit komunikaci mezi učitelem a žákem? K čemu je dobré aktivní naslouchání? Jak komunikovat s demotivovaným a nespolupracujícím žákem? Jak komunikovat s hyperprotektivním rodičem či naopak se zanedbávajícím rodičem? Základní údaje o projevech ADHD, poruchách chování, úzkosti, poruchách autistického spektra. Přednáška bude doplněna interaktivními vstupy - tzn. praktickým nácvikem, prožitkem, sdílením zkušeností, příklady z praxe, diskuzí. (časová dotace 4 vyučovací hodiny). Lektoři: Mgr. Kateřina Adamcová, Bc. Dana Janoušková.
2)Přístup k dětem s ADHD. Přístup k úzkostným dětem. Přístup k dětem s poruchami chování. Přístup k dětem s poruchami autistického spektra. Příklady z praxe, kazuistiky, sdílení zkušeností, využití prožitku a vcítění do situace dítěte. (časová dotace 4 vyučovací hodiny - každé problematice bude věnována 1 vyuč. hodina). Lektoři: Mgr. Kateřina Adamcová, Mgr. Milan Jirout.
|
| Doporučeno pro: | | učitele MŠ, ZŠ, pedagogy volného času, učitele ZUŠ, SŠ |
| Lektor: | | Mgr. Kateřina Adamcová,
Mgr. Milan Jirout,
|
| Garant: | | Michaela Boková |
| Účastnický poplatek: | | 1500 Kč |
| Tematická náplň: | | Výchovné postupy u dětí se specifickými potřebami (ADHD, úzkostné děti, poruchy chování, poruchy autistického centra):
1) Komunikace s žáky se specifickými potřebami - verbální (tón, hlas, já x ty sdělení, aktivní naslouchání) a neverbální (kinezika, mimika, posturologie, vizika, haptika). Jak získat důvěru žáků? Jak zlepšit komunikaci mezi učitelem a žákem? K čemu je dobré aktivní naslouchání? Jak komunikovat s demotivovaným a nespolupracujícím žákem? Jak komunikovat s hyperprotektivním rodičem či naopak se zanedbávajícím rodičem? Základní údaje o projevech ADHD, poruchách chování, úzkosti, poruchách autistického spektra. Přednáška bude doplněna interaktivními vstupy - tzn. praktickým nácvikem, prožitkem, sdílením zkušeností, příklady z praxe, diskuzí. (časová dotace 4 vyučovací hodiny).
2)Přístup k dětem s ADHD. Přístup k úzkostným dětem. Přístup k dětem s poruchami chování. Přístup k dětem s poruchami autistického spektra. Příklady z praxe, kazuistiky, sdílení zkušeností, využití prožitku a vcítění do situace dítěte. (časová dotace 4 vyučovací hodiny - každé problematice bude věnována 1 vyuč. hodina).
|
| Poznámka: | | Seminář je vhodný k zařazení do šablon OP VVV - SŠ
Koná se ve dvou setkáních 12.10. + 2.11.2021, vždy od 14:00 hodin.
|