| Kód akce: | | 0504412 |
| Název akce: | | 30 her do výuky AJ na 1. stupni ZŠ - webinář |
| Termín konání: | | 24. 2021 od 08:30 |
| Rozsah akce: | | 8 hodin |
| Místo konání: | | on-line forma |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | Komplexní nabídka různých typů her se zaměřením na cíl a záměr jejich využití a zařazení - hry pro zahřátí na začátku hodiny, hry podporující brainstorming a otevřené úkoly, hry na procvičení a opakování slovní zásoby, hry na upevnění gramatických struktur, hry rozvíjející formativní hodnocení a reflexi, hry s využitím ICT technologií, hry dle teorie Gardnerovy mnohočetné inteligence. Potřeby a očekávání žáků vzhledem k jejich učebním stylům a volba vhodných typů aktivit, které žáky motivují a aktivizují. |
| Doporučeno pro: | | učitele 1. stupně ZŠ |
| Lektor: | | PhDr. Petra Vallin Ph.D.,
|
| Garant: | | Michaela Boková |
| Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| Tematická náplň: | | Komplexní nabídka různých typů her se zaměřením na cíl a záměr jejich využití a zařazení - hry pro zahřátí na začátku hodiny, hry podporující brainstorming a otevřené úkoly, hry na procvičení a opakování slovní zásoby, hry na upevnění gramatických struktur, hry rozvíjející formativní hodnocení a reflexi, hry s využitím ICT technologií, hry dle teorie Gardnerovy mnohočetné inteligence. Potřeby a očekávání žáků vzhledem k jejich učebním stylům a volba vhodných typů aktivit, které žáky motivují a aktivizují.
Účastníci si uvědomí význam herních aktivit pro motivaci k učení, získají zásobník her a aktivit, které mohou uplatnit ve vlastní praxi. |
| Poznámka: | | Seminář je vhodný do šablon OP VVV.
Proběhne formou webináře prostřednictvím aplikace ZOOM v časech: 8:30-10:00hod., 10:30-12:00 hod., 13:00-14:30 hod., 15:00- 16:30 hod. Přihlášeným bude den před konáním zaslán odkaz k připojení. V případě účasti na webináři je odkaz k připojení určen POUZE přihlášenému účastníkovi a je vázán na úhradu účastnického poplatku. Ředitel školy, školského zařízení a účastník se zavazují, že zajistí, aby přenos webináře nebyl veřejný a byla tak zajištěna autorská práva přednášejících. |