CCV Pardubice


Učení v přírodě a na výletech

 Kód akce: 0303411 
 Název akce: Učení v přírodě a na výletech  
 Termín konání: 30. 2021 od 09:00 
 Rozsah akce: 8 vyučovacích hodin
 Místo konání: Špindlerova 1167, Ústí nad Orlicí 
 Popis spojení:  
 Stručný obsah: Podmínky pro výuku venku – vnější – materiální i sociální zázemí  vnitřní – schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň  jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku – jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky Cíl výuky a jeho charakteristika – vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga. Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka – zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků – kriteria tohoto hodnocení. Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga – rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost  
 Doporučeno pro: učitele 1. st. ZŠ, vychovatele ŠD 
 Lektor: Mgr. Martina Černá,
 
 Garant: Michaela Boková 
 Účastnický poplatek: 1400 Kč 
 Tematická náplň: Podmínky pro výuku venku – vnější – materiální i sociální zázemí  vnitřní – schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň  jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku – jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky Cíl výuky a jeho charakteristika – vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga. Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka – zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků – kriteria tohoto hodnocení. Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga – rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost Účastníci se seznámí s podmínkami, které jsou kvalitním základem pro výuku venku. Vyzkouší si v praxi metody soustředěného pozorování, objevování, zkoumání a využití objeveného pro dosažení cílů výuky. Budou diskutovat o důsledcích výuky venku na rozvoj pohybových i mentálních dovedností žáků i pedagoga.  
 Poznámka:  
Návrat na předchozí stránku Přihlásit PDF pozvánka