| Kód akce: | | 0303111 |
| Název akce: | | Učení v přírodě a na výletech - webinář |
| Termín konání: | | Od 4. 2021 do 5.března 2021 od 13:00 |
| Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| Místo konání: | | On-line forma |
| Popis spojení: | | |
| Stručný obsah: | | Podmínky pro výuku venku – vnější – materiální i sociální zázemí
- vnitřní – schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků
Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň
- jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky
Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku – jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky
Cíl výuky a jeho charakteristika – vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka – zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků – kritéria tohoto hodnocení.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga – rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost
|
| Doporučeno pro: | | učitele 1. st. ZŠ, vychovatele ŠD |
| Lektor: | | Mgr. Martina Černá,
|
| Garant: | | Leona Mašková |
| Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| Tematická náplň: | | Podmínky pro výuku venku – vnější – materiální i sociální zázemí
- vnitřní – schopnosti, dovednosti a zkušenosti pedagoga i žáků
Pozorování a všímavost jako motivace i výukový prostředek zároveň
- jak skutečně vycházet ze zájmu žáků a tvořivě pracovat s cílem výuky
Objevování a jeho vývoj během prvního ročníku – jak rozvíjet a vést žáky během objevování a ukotvit výsledky této výuky
Cíl výuky a jeho charakteristika – vlastnosti efektivních cílů a popisná zpětná vazba pro žáky jako součást sebereflexe pro pedagoga.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu žáka – zásady pozorování žáků pro učitele, vyhodnocování efektivity výuky a spokojenosti žáků – kriteria tohoto hodnocení.
Důsledky výuky venku na fyzický i mentální stav organismu pedagoga – rizika a přednosti výuky venku, časová náročnost
Účastníci se seznámí s podmínkami, které jsou kvalitním základem pro výuku venku. Vyzkouší si v praxi metody soustředěného pozorování, objevování, zkoumání a využití objeveného pro dosažení cílů výuky.
Budou diskutovat o důsledcích výuky venku na rozvoj pohybových i mentálních dovedností žáků i pedagoga.
|
| Poznámka: | | Seminář je vhodný do šablon OP VVV.
Realizace proběhne v prostředí Microsoft Teams (přihlášení obdrží den před konáním akce odkaz ke vstupu do webináře). Online seminář se koná ve dvou dnech v tomto časovém rozvržení: 13:00-14:30, 15:00-16:30 hod. |