CCV Pardubice


"Projektové dny a týdny v MŠ" - inspirativní náměty

 Kód akce: 0235102 
 Název akce: "Projektové dny a týdny v MŠ" - inspirativní náměty 
 Termín konání: 22. 2021 od 09:00 
 Rozsah akce: 8 vyučovacích hodin
 Místo konání: CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny 
 Popis spojení:  
 Stručný obsah: 1. Vymezení pojmů - doloženo praktickými příklady z praxe - Dramatická výchova - Zkušenost - Prožitek - Hra - Projektová metoda v MŠ 2. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace - "Ekožrouti" - "Přiletěly na koštěti" - "Jak pejsek s kočičkou pekli dort" - "O pyšné noční košilce" - "Strom" - "Vyjdi po schodech až do nebe" - "Světýlkování" - "Písničky z babiččiny krabičky" - "Znamení zvěrokruhu" - "Bramborový týden" - "Jablíčkovo - hruškový týden" - "Moje město" - "Pohádky pod peřinku" - "Letní slavnost" 3. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ 4. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů  
 Doporučeno pro: učitele MŠ 
 Lektor: Bc. Irena Zavadilová, vedoucí uč. MŠ Havlíčkův Brod
 
 Garant: Leona Mašková 
 Účastnický poplatek: 1400 Kč 
 Tematická náplň: 1. Vymezení pojmů - doloženo praktickými příklady z praxe - Dramatická výchova - Zkušenost - Prožitek - Hra - Projektová metoda v MŠ 2. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v MŠ včetně dokumentace - "Ekožrouti" - "Přiletěly na koštěti" - "Jak pejsek s kočičkou pekli dort" - "O pyšné noční košilce" - "Strom" - "Vyjdi po schodech až do nebe" - "Světýlkování" - "Písničky z babiččiny krabičky" - "Znamení zvěrokruhu" - "Bramborový týden" - "Jablíčkovo - hruškový týden" - "Moje město" - "Pohádky pod peřinku" - "Letní slavnost" 3. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v MŠ 4. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům - aktivní účast učitelů Pomocí projektových metod propojit život v celé MŠ zapojením dětí, učitelů, provozních zaměstnanců i rodičů Prostřednictvím metod dramatické výchovy učit děti komunikaci, spolupráci, empatii, vzájemnému porozumění, respektu, přijímání odlišnosti, jiného názoru, prosazení sebe sama ve skupině, rozlišení dobra a zla, poznání sebe sama i druhých, a to vše ne prostřednictvím předávání poznatků a zkušeností pedagoga, ale vlastním prožitkem.  
 Poznámka:   
Návrat na předchozí stránku Přihlásit PDF pozvánka