| | Kód akce: | | 0233111 |
| | Název akce: | | Hry a činnosti pro prevenci agrese a agresivity u dětí MŠ - webinář |
| | Termín konání: | | Od 9. 2021 do 18.března 2021 od 08:30 |
| | Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| | Místo konání: | | On-line forma |
| | Popis spojení: | | |
| | Stručný obsah: | | Jedná se o celoroční projekt určený pro předškolní výchovu a vzdělávání, který umožňuje zkvalitnění interpersonálních vztahů ve třídě. Je zaměřený na zkvalitnění komunikace, spolupráce, kooperaci a snížení agresivního chování ve vztazích předškolních dětí.
Možnosti zapojení rodičů.
Program je ucelený, postupně jsou uváděny hry pro děti tříleté, pokračuje se s dětmi čtyřletými a končí se s dětmi předškolního věku.
Hry jsou uspořádány do čtyř tematických kapitol:
• Kamarádství
• Citlivé jednání
• Součinnost
• Přívětivost
Způsoby využití metodiky:
- Prvním způsobem je možné postupné provádění všech her vždy podle věkových skupin.
- Druhý přístup je v praktickém zavedení pouze jedné části programu.
- Třetí způsob je volné vybírání her důležitých pro tvorbu určitých dovedností.
Každá hra v sobě zahrnuje stručný návrh způsobu zapojení rodičů do procesu výchovy dětí.
|
| | Doporučeno pro: | | učitele MŠ |
| | Lektor: | | Mgr. Marika Kropíková, certifikovaná lektorka implementátorka Společného vzdělávání
|
| | Garant: | | Leona Mašková |
| | Účastnický poplatek: | | 1400 Kč |
| | Tematická náplň: | | Jedná se o celoroční projekt určený pro předškolní výchovu a vzdělávání, který umožňuje zkvalitnění interpersonálních vztahů ve třídě. Je zaměřený na zkvalitnění komunikace, spolupráce, kooperaci a snížení agresivního chování ve vztazích předškolních dětí.
Možnosti zapojení rodičů.
Program je ucelený, postupně jsou uváděny hry pro děti tříleté, pokračuje se s dětmi čtyřletými a končí se s dětmi předškolního věku.
Hry jsou uspořádány do čtyř tematických kapitol:
• Kamarádství
• Citlivé jednání
• Součinnost
• Přívětivost
Způsoby využití metodiky:
- Prvním způsobem je možné postupné provádění všech her vždy podle věkových skupin.
- Druhý přístup je v praktickém zavedení pouze jedné části programu.
- Třetí způsob je volné vybírání her důležitých pro tvorbu určitých dovedností.
Každá hra v sobě zahrnuje stručný návrh způsobu zapojení rodičů do procesu výchovy dětí.
Zlepšení chování dětí v MŠ formou činností a her.
Dílčí vzdělávací cíle:
Děti - zkvalitní své vzájemné vztahy ve skupině
- osvojí si základy sdružování za účelem spolupráce ve skupině
- získají základní dovednosti nutné k vedení rozhovoru jako základnímu komunikačnímu prvku
- uvědomí si svou sounaležitost s kolektivem
- zkvalitní si a upevní kamarádské vztahy ve skupinně
- zdokonalí se v rozpoznávání pocitů
- získají základní dovednosti nutné k řešení problémů
- procvičí se ve svých schopnostech kooperace
- umožní vzájemné respektování ostatních
- pochopí základy komunikace a schopnost kompromisu
Děti si - rozvinou si svoji šlechetnost a získají ochotu pomáhat. |
| | Poznámka: | | Realizace proběhne v prostředí Microsoft Teams (přihlášení obdrží den před konáním akce odkaz ke vstupu do webináře). Časové rozvržení:
9. a 18. března 2021
8:30-10:00,10:30-12:00 hod.
|