CCV Pardubice |
Náměty na "Projektové dny a týdny v M©" |
Kód akce: | 0201321 | ||
---|---|---|---|
Název akce: | Náměty na "Projektové dny a týdny v M©" | ||
Termín konání: | 12. 2021 od 09:00 | ||
Rozsah akce: | 4 vyučovací hodiny | ||
Místo konání: | Pedagogicko-psychologická poradna Svitavy, Riegrova 11 | ||
Popis spojení: | |||
Stručný obsah: | 1.Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v M© včetně dokumentace. • „Ekoľrouti“ • „Přiletěly na koątěti“ • „Jak pejsek s kočičkou pekli dort“ • „O pyąné noční koąilce“ • „Strom“ • „Vyjdi po schodech aľ do nebe“ • „Světýlkování“ • „Písničky z babiččiny krabičky“ • „Znamení zvěrokruhu“ • „Bramborový týden“ • „Moje město“ • „Pohádky pod peřinku“ 2. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v M©. 3. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům – aktivní účast učitelů. | ||
Doporučeno pro: | učitele M© | ||
Lektor: | Bc. Irena Zavadilová, vedoucí uč. M© Havlíčkův Brod | ||
Garant: | Michaela Boková | ||
Účastnický poplatek: | 700 Kč | ||
Tematická náplň: | 1. Prezentace uskutečněných projektových dnů a týdnů v M© včetně dokumentace. • „Ekoľrouti“ • „Přiletěly na koątěti“ • „Jak pejsek s kočičkou pekli dort“ • „O pyąné noční koąilce“ • „Strom“ • „Vyjdi po schodech aľ do nebe“ • „Světýlkování“ • „Písničky z babiččiny krabičky“ • „Znamení zvěrokruhu“ • „Bramborový týden“ • „Moje město“ • „Pohádky pod peřinku“ 2. Scénáře k Projektovým týdnům realizovaných v M©. 3. Inspirativní dramatické hry, vztahující se k projektovým dnům – aktivní účast učitelů. Pomocí projektových metod propojit ľivot v celé M© zapojením dětí, učitelů, provozních zaměstnanců i rodičů. Prostřednictvím metod dramatické výchovy učit děti komunikaci, spolupráci, empatii, vzájemnému porozumění, respektu, přijímání odliąnosti, jiného názoru, prosazení sebe sama ve skupině, rozliąení dobra a zla, poznání sebe sama i druhých, a to vąe ne prostřednictvím předávání poznatků a zkuąeností pedagoga, ale vlastním proľitkem. | ||
Poznámka: |
Návrat na předchozí stránku | Přihlásit PDF pozvánka |