| | Kód akce: | | 1627131 |
| | Název akce: | | Jak zacházet s agresí |
| | Termín konání: | | 17. 2023 od 09:00 |
| | Rozsah akce: | | 8 vyučovacích hodin |
| | Místo konání: | | CCV Pardubice, Mozartova 449, Polabiny |
| | Popis spojení: | | |
| | Stručný obsah: | | Agrese je síla, či energie sloužící k uspokojování a naplňování potřeb každého člověka. Je důsledkem nikoliv příčinou jednání. Naučme se tedy porozumět vlastní agresi, podívejme se na ni z odstupu bez odsuzujícího filtru, protože projevy agrese i její prožívání může být velmi různorodé. Agresivita jako předmět učení; Zkoumání agresivity ve výuce – možnosti osobnostního a sociálního učení; Vytváření učících aktivit, ve kterých je agrese součástí či předmětem učení; Poznání vlastní agrese, vědomé zacházení s ní; Verbální agrese; Fyzická agrese; Pasivní agrese; Jak zvládat svůj hněv; Temperament; Jak dát negativní zpětnou vazbu |
| | Doporučeno pro: | | pedagogické pracovníky škol a ŠZ |
| | Lektor: | | Mgr. Kateřina Kábelová, odborná ředitelka pro poradenské služby Adiktologická centra poradenství a terapie Laxus
|
| | Garant: | | Leona Mašková |
| | Účastnický poplatek: | | 1900 Kč |
| | Tematická náplň: | | Agrese je síla, či energie sloužící k uspokojování a naplňování potřeb každého člověka. Je důsledkem nikoliv příčinou jednání. Naučme se tedy porozumět vlastní agresi, podívejme se na ni z odstupu bez odsuzujícího filtru, protože projevy agrese i její prožívání může být velmi různorodé. Agresivita jako předmět učení; Zkoumání agresivity ve výuce – možnosti osobnostního a sociálního učení; Vytváření učících aktivit, ve kterých je agrese součástí či předmětem učení; Poznání vlastní agrese, vědomé zacházení s ní; Verbální agrese; Fyzická agrese; Pasivní agrese; Jak zvládat svůj hněv; Temperament; Jak dát negativní zpětnou vazbu
Účastníci se naučí nahlídnout na zacházení dítěte s agresí, porozumí agresi a jejím mechanismům. Naučit se s agresí a agresivními projevy účinněji pracovat. |
| | Poznámka: | | Vzdělávací program lze hradit ze šablon OP JAK. |